با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ هدف اصلی آموزش و پرورش ارتقا علمی و کاهش آسیب اجتماعی است
زیارت عاشورا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هدف آموزش و پرورش ارتقاء سطحی علمی و کاهش آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان محبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس اظهار داشت: از مهر ماه باید به عنوان بهار تعلیم و تعلم در کشور یاد کرد چرا که درهای علم و دانش به روی آینده سازان کشور به عنوان سرمایه‌هایی ارزشمند گشوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر دقت در تربیت صحیح نسل آینده سازکشور و اثر گذاری آنها در جامعه تصریح کرد: این وظیفه دشوار بر عهده دو نهاد خانواده به عنوان زیربنای جامعه و نیز دستگاه‌های آموزش و پرورش است که باید با همکاری، همدلی و هماهنگی بر اساس تعالیم دینی به بهترین روش تربیتی عمل کنند.

محبی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳۲۵ هزار دانش آموز در استان و شهرستان‌های تابعه کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: نزدیک به ۲۸ هزار و ۵۰۰ فرهنگی شاغل همچون رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که عاشقانه در میادین نبرد حضور داشتند، در سنگر های تعلیم و تعلم در دورترین و نزدیکترین روستاها همواره در صحنه با اجتهاد علمی و فرهنگی حضوری فعال دارند.

وی با یادآوری اینکه اسلام بیش از هر مذهب دیگری به امر دانش و علم آموزی بها داده است، ابراز داشت: برتری ائمه معصومین(ع)  در علم و دانش از ویژگی‌های این بزرگواران بود همچنان که نهج البلاغه حضرت علی (ع) پس از سال‌ها یکی از بهترین کتب و سخنانی است که برای همه بشریت در طول تاریخ کاربرد دارد و موجب سرافرازی مسلمانان شده است.

محبی با  اشاره به اینکه در بسیاری از آیات قرآن به تفکر و تدبر در کلام خداوند تاکید شده، گفت: هدف آموزش و پروش ارتقاء علمی جامعه است و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی و رساندن آن به حداقل‌ها است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآوری شد: سال گذشته بیش از ۲۸ هزار دانش آموز از طریق کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جهت آشنایی با ارزش‌های اسلامی و رسالت‌ها اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ دارالقرآن در استان کرمانشاه ویژه دانش آموزان دایر شده، اظهار داشت: از ۱۶ رشته ورزشی در ۱۰ رشته در سال گذشته مقام کشوری توسط دانش آموزان استان کسب شده و ۲۳نفر حائز رتبه زیر ۱۰۰ و حتی رتبه ۶ در کنکور هستند و در مسابقات فرهنگی رتبه‌های خوبی کسب شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394برچسب:, | 13:22 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |